Помилка в реєстрі соціального страхування: що робити?

Інформація про стаж, заробіток людини та інші аспекти її трудової діяльності зберігається в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На кожну застраховану особу тут відкрито персональну електронну облікову картку. Переглянути  інформацію можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Якщо ж дані про людину не відповідають дійсності, ПФУ закликає звертатися до них для виправлення помилок. Для цього передбачений такий порядок дій.

  • в особистому кабінеті, в лівому боковому меню зайти до розділу «Комунікації з ПФУ» та обрати «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
  • заповнити анкету;
  • підтвердити згоду на передачу та обробку персональних даних; 
  • прикріпити скан-копію паспорта та документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб);
  • підписати анкету кваліфікованим електронним підписом;
  • натиснути «Відправити до ПФУ». 

В Пенсійному фонді назвали такий спосіб найбільш зручним. Проте громадяни, які не мають доступу до електронних сервісів, також можуть ініціювати виправлення помилок. Для цього потрібно буде звернутися особисто або через уповноваженого представника до будь-якого сервісного центру ГУ ПФУ в областях чи в Києві.

Схожі записи