На проїзд з одного кінця маршруту в інший ви мали б витратити приблизно 33 хвилини. І звісно, мешкати в Лондоні. Саме тут 10 січня 1863 року відкрили історичну лінію метро. Згодом підземні потяги почали курсувати й в інших містах і країнах.
В Україні «підземку» відкрили понад 60 років тому в #Київ. Перша черга складалася з п’яти станцій, серед них – «Арсенальна», яка й досі вважається найглибшою у світі. Щоб спуститися вниз на 105,5 м, треба скористатися двома ескалаторами. Метро в інших українських містах також має свої особливості. Наприклад, у Дніпрі знаходиться одна із найкоротших ліній в Європі – усього шість станцій. Харківське метро цікаве тим, що воно збудоване за схемою класичного трикутника. Тобто пасажири можуть дістатися будь-куди, зробивши лише одну пересадку. Підземний транспорт є й у Кривому Розі. Але якщо більш точно – то це швидкісний трамвай, який ходить під землею.
В умовах війни українське метро стало більше ніж засобом пересування. Під час ворожих обстрілів воно оберігає життя тисяч мешканців великих міст.
У #Метінвест також є своє промислове «метро», де так само цінують безпеку людей. Щодня до шахт у #Покровськ і #КривийРіг спускаються гірники. Попри навколишню темряву, вони роблять усе можливе, щоб над землею в українців було якомога більше світла.
У #Метінвест також є своє промислове «метро», де так само цінують безпеку людей. Щодня до шахт у #Покровськ і #КривийРіг спускаються гірники. Попри навколишню темряву, вони роблять усе можливе, щоб над землею в українців було якомога більше світла.